Onsdag.

Körning med c på förmiddagen som sagt! Det blev motorväg + landsväg till och från hummelsta till att börja med. Lite småläskigt mellan vajerräckena på den enfiliga motorvägen i 100 km/h, men det gäller ju att få in den vanan också! Sen blev det lite i stan, till hamnen och lögarängen. Kul! 🙂 Sen var jag hos sandra och oscar ett tag och fikade med dom och pappa, och lekte med jenna som längtat så efter mig och lilla e, mysigt! 🙂 När jag kom hem pluggade jag lite teori genom att göra några tester på en iphone-app, har även busat en hel del med lillmonstret, och nu hänger jag här. Dags för lilla e att lägga sig snart! Ny dag imorrn med mer körning på körskolan! 🙂 Samtidigt som det är kul att köra förstås, så längtar jag tills allt det här är över så att jag kan koncentrera mig på annat också i livet….t ex så längtar jag efter att få börja planera våran barcelona-resa i maj! 😀

Om heidi80d

37 år. Ensamstående med bästa kidsen på 7 och 5 år. Eat, sleep, rave, repeat.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar