Körlektion 15 och körning med c på kvällen.

Igår var nog min bästa kördag hittills…det kändes bara så himla bra och tryggt helt plötsligt. Eller mer som att jag bara körde på utan att tänka så mycket på hur längre! 🙂 På körskolan blev det fortsatt träning på högerregeln, döda vinkeln vid svängar och placering innan svängar, och det gick väl rätt bra tycker jag. Lite mer koll måste jag ju skaffa mig förstås! Senare på kvällen blev det körning med c och vi hann med en hel del faktiskt! 🙂 Först åkte vi till macken och kollade lufttryck och lite sånt. Sen fick jag köra till mamma på råby. Sen vidare mot erikslund och lite landsvägskörning i mörker där jag fick testa på att använda helljuset för första gången. Sen blev det lite stadskörning och parkering i parkeringshus…hihi. Sen vidare till sjukhuset och sen ikea och tillslut motorvägen hem (som till och med den kändes helt ok trots mörkret). Kändes så bra efter igår alltså, jag är så glad! 🙂 Imorrn är det dags att köra lite mer med c på förmiddagen och det är tänkt att vi ska köra till hummelsta och tillbaka, så nu måste jag googla lite på hur man tar sig dit!

Om heidi80d

37 år. Ensamstående med bästa kidsen på 7 och 5 år. Eat, sleep, rave, repeat.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar