Härlig lördag!

busborgen.jpg

Fin lördag igår! 🙂 Började med en promenad ner till stan i solen för att byta en vår/sommarjacka jag köpt till lilla e. Sen mötte vi upp mamma, jenna, maria och anette på busborgen. OMG, jag trodde att jag hade varit där en gång förut, men det här var en helt ny upplevelse…haha! Första gången var så lugn och avslappnad med typ 10 pers, nu var det miljooooner…galet! Men kul att busa runt lite. Åkte massa rutschkana med jenna t ex (även sånna som hon inte vågade ;-P). Efter busborgen gick jag, k och lilla e till ceders restaurang och köpte med oss libanesisk mat hem….det blev en hel kartong vi fick släpa på, underbart! 🙂

libanesiskt.jpg

En massa smått och gott dukades upp hemma sen….loved it! 😀 Sen lade vi lilla e och firade earth hour med tända ljus i badet, mysigt! 🙂 Nu är det söndagmorgon och vi får se vad som händer idag. Skulle vara trevligt med en promenad. Till öster mälarstrand kanske….drömma lite om sommaren :-).

morgonbus.jpg

Ja, det var ju inte så att buset lämnades kvar på busborgen direkt. Här har lilla e redan hunnit ramla ett antal gånger + spilla ut mamis kaffe t ex, som tur var var kallt (ja, jag har lärt mig att uppskatta kaffe som hunnit bli kallt under den här bebistiden…haha!).

Om heidi80d

37 år. Ensamstående med bästa kidsen på 7 och 5 år. Eat, sleep, rave, repeat.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar